VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vážené klienti a klientky,
pokud jste se rozhodli přijít na masáž či využít jinou službu, seznamte se prosím s mými obchodními podmínkami:

Poskytuji masérské, lektorské, poradenské služby a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Tyto služby jsou poskytovány v provozovně na adrese Sokolská 87, Třebenice.

Nabídka všech služeb je zveřejněná na webové stránce Poskytovatele.

Objednáním služby (osobně, telefonicky, e-mailem), nákupem dárkového poukazu, služby nebo produktu projevuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Nesouhlasí-li Klient s obchodními podmínkami, má možnost služeb nevyužít.

OBJEDNÁVKY A RUŠENÍ TERMÍNŮ
Služby jsou nabízeny vždy v určitém čase dle objednání.

Rezervaci provádí Klient telefonicky nebo osobně. Klient musí při rezervaci uvést své pravé jméno, příjmení a emailovou adresu a/nebo telefonický kontakt. Rezervace se poté stává závaznou. Osobní údaje uvedené při rezervaci služby je Klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Klientem při rezervaci jsou Poskytovatelem považovány za správné. Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány, ani poskytovány třetím osobám

Změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 24 hodin před smluveným termínem – telefonicky, formou SMS nebo e-mailem. V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (méně než 24 hodin předem) si Poskytovatel vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 50% z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 10 dnů ode dne objednané služby převodem na bankovní účet poskytovatele.

Dostaví-li se Klient na objednanou službu se zpožděním, bude mu ošetření zkráceno tak, aby zákazník, který je objednaný po něm, mohl být obsloužen bez prodlevy. Kupující uhradí cenu za celou službu dle ceníku.

Nedostaví-li se Klient na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu, poskytovatel si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 100 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 10 dnů ode dne objednané služby převodem na bankovní účet poskytovatele. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto kupujícího již neobjednat na žádnou službu.

Pokud bude objednaný termín zrušen ze strany Poskytovatele, budou Klientovi nabídnuty náhradní termíny. Pokud bude mít Klient uhrazenou službu dárkovým poukazem, bude mu záloha přesunuta na náhradní termín.

Objednávky i rušení rezervací provádějte na těchto kontaktech:
telefon: +420 737 822 716
e-mail: fyziotepa@gmail.com

PLATBY
Platba probíhá v hotovosti nebo převodem na účet po skončení poskytnuté služby.
Storno poplatek je nutné uhradit do 10 dnů ode dne objednané služby převodem na bankovní účet poskytovatele.
Ceny služeb jsou uvedeny na webové stránce Poskytovatele.
Vyhrazuj si právo na změnu ceny služeb, zejména na závislosti na ceně materiálu od dodavatele a dalších faktorů. Aktuální ceny jsou uvedeny v ceníku v provozovně a na příslušných webových stránkách.

DÁRKOVÉ POUKAZY
Dárkové poukazy jsou vystavovány v elektronické podobě po předchozí úhradě na bankovní účet Poskytovatele. Nebo v tištěné podobě po zaplacení.

Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
Dárkový poukaz lze využít pouze na službu, která je na něm uvedena.
Platnost dárkového poukazu je 6 měsíců, není-li uvedeno jinak. Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu včetně, do dne uvedené platnosti poukazu včetně.
Dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti. Po tomto dni pozbývá platnosti a kupující ztrácí nárok na jeho využití.

ZDRAVOTNÍ STAV A KONTRAINDIKACE
Klient se zavazuje informovat o jakýchkoli zdravotních potížích, diagnózách nebo omezeních, které by mohly ovlivnit jeho schopnost účastnit se objednaných služeb. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace, které vzniknou v důsledku neúplného nebo nepřesného sdělení zdravotního stavu nebo zamlčením důležitých informací ohledně zdravotního stavu.

Klient souhlasí s tím, že některé zdravotní stavy mohou být kontraindikací pro masáž nebo cvičení. V případě, že klient trpí onemocněními jako jsou srdeční potíže, vysoký krevní tlak, kožní infekce, akutní záněty nebo jiná onemocnění a rizika spojená s těhotenstvím, je povinen konzultovat vhodnost masáže nebo cvičení se svým ošetřujícím lékařem.

V případě, že se zdravotní stav Klienta změní během období docházení do studia, Klient se zavazuje neprodleně informovat o svém zdravotním stavu pracovníka poskytujícího službu o těchto změnách a případně předložit doporučení lékaře.

Poskytovatel si vyhrazuje právo kupujícího odmítnout v těchto případech:
a) klient trpí kontraindikacemi
b) klient se dostaví na ošetření se zdravotními problémy;
c) klient se dostaví v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek;
d) klient se dostaví se zdravotními problémy,kterých si poskytovatel všimne;
e) klient se bude chovat nevhodně či vulgárně;
f)zákazník je povinen před objednáním služby informovat provozovatele o svých zdravotních potížích či pouhých pochybnostech o svých zdravotních potížích,při nichž se služby nesmějí provádět z důvodu vzniku či zhoršení zákazníkova zdravotního stavu;
g) v případě, že je zákazník v jakémkoliv stádiu těhotenství má povinnost tuto informaci sdělit poskytovateli;
h) každý zákazník je zodpovědný za svůj zdravotní stav.

INFORMOVANÝ SOUHLAS
Před první poskytovanou službou je kupující povinen si přečíst souhlas se shromážďováním osobních údajů (GDPR) a  také VOP, které jsou jak na stránkách www.fyziotepa.cz tak přímo na provozovně a svou závaznou objednávkou tak zároveň souhlasí s VOP. Pokud nesouhlasí s těmito VOP podmínkami – má možnost služeb nevyužít.

BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ
Prohlašuji, že veškeré osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní a e-mailové adresy budou využity výhradně pro potřeby provozovny a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě atd.

OTEVÍRACÍ DOBA
Otevírací doba je zcela závislá na objednávkách. Služby vykonávám dle objednávek. Mimo objednané termíny nemusí být služby poskytnuty, ani nemusí být pracovník v salonu přítomen.

REKLAMACE
Reklamace na uvedenou službu je nutné podat pouze osobně, nejlépe po telefonické dohodě a v domluvený čas v salonu, přímo u pracovníka, který ošetření prováděl, a to nejdéle 24 hodin po poskytnutí ošetření.
Reklamaci vyřizujeme vrácením peněz či poskytnutím služby zdarma.
Produkt je možné reklamovat do 30 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení, neotevřený, nepoužitý a po předložení dokladu o koupi.
Poskytovatel nenese zodpovědnost za případné alergické reakce kupujícího nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a blíže vymezují a upřesňují práva povinnosti mezi Poskytovatelem a Klientem. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb uzavírané ústně nebo prostřednictvím rezervačního systému Poskytovatele umístěného na internetové adrese www.fyziotepa.cz.

Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.3. 2025

POSKYTOVATEL SLUŽEB:
Mgr. Tereza Patrovská
IČO: 22406051
Sídlo: Sokolská 79, Třebenice, 41113
Provozovna: Sokolská 87, Třebenice, 41113
Registrováno jako FO Městským úřadem v Lovosicích dne 30.12.2024

KONTAKTNÍ ÚDAJE
Odpovědná osoba: Mgr. Tereza Patrovská
Telefon: +420 737 822 716
E-mail: fyziotepa@gmail.com
Webové stránky: www.fyziotepa.cz